محکوم کردن توهین به پیامبر

سیمای بد سیما ! - بچـــ ـه های قافـــــــــــ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچـــ ـه های قافـــــــــــ
 

بسم الله الرحمن الرحیم

برسد به گوشی از مسئولین که در و دروازه نباشد !لطفا !

این روز ها یکی از شماره های ضروری ثبت در ذهنم 162 شماره ی روابط عمومی صدا و سیماست که البته برای شخص بنده کارایی بسیار بالاتری از شماره های دیگر مثل 119 دارد.چند وقتیست به دلیل کاهش حجم کار توانسته ام نگاهی به برنامه های تلوزیونی بیاندازم و البته باید دید این کفاره ی کدامین گناه ندانسته است .که البته اکثرا بعد از تماشای برنامه ها در حد انجام کوچکترین وظیفه صدای اعتراضم را به شماره ی 162 میرسانم . کاری که اغلب خانواده های مذهبی انجام میدهند .شاید اگر سریال "بیدار باش" از طرف یک شبکه ی ماهواره ای ضد اسلامی در هفته ی دفاع مقدس پخش میشد همین خود ما بار ها و بارها آن را نقد  میکردیم و تمام نکات مننفی اش را با تحلیل هزار باره به پیشانی رسانه ها میچسباندیم .اصلا در همین صدا و سیما مستند نقدش را در اخبار سراسری و 20 و سی پخش میکردیم که این فیلم تمسخر 8 سال دفاع مقدس است .  و تمسخر فرهنگ جبهه و فرهنگ شهادت و در قسمت های جاری هم که  تمسخر فرماندهان ِ جنگ و گریه های شب عملیات و . . .اما حالا که این فیلم تولید خود سازمان صدا و سیما با نظارت جناب آقای ضرغامی ست  و دست گل ِ خودی هاست که گل به خودی میزنند ؛نشسته ایم و تماشایش را شادی شبانه مان کرده ایم که خودمان به خودمان بخندیم . لابد به مسخرگی خودمان !لابد به خون جگر خوردن های خودمان!لابد به کشته هاو  شهدای خودمان ...و اینگونه صدا و سیما فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت را به نسل جوان و نوجوان جامعه معرفی میکند . جدا که شور حماسه در دل انسان شعله ور میشود . تبارک الله !
خانه ی اجاره ای را هم به اندازه ی خون دل خوردن از سکانس های تراژدی اش تماشا کرده ام . مثلا همان دو جمله خطبه ی عقدی که عاقد در محضر قرائت کرد .. قال رسول الله: السنت نکاحی !!!که در این شرایط که توهین کارگردان صهیونیستی به پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله ) خون تمام مسلمانان را به جوش آورده و سراسر جهان اسلام هنوز ندای لبیک یا محمد(ص)را فریاد میزنند سریال طنز شبانه ی سیما ی ایران  اینگونه مقدسات را به تمسخر بگیرد و عبارت را اینگونه زشت و وقیحانه به پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم ) نسبت دهد . دست مریزاد . احسنت .
نقد به صدا و سیما را هر یک ماه یک بار انگار باید به روز کرد . تا به هر سریال و برنامه ی تلوزیونی آغاز میشود و به اتمام میرسد برای افاضاتش نقدی قلم بخورد و  و بعد شاهکار بعدی ! البته برنامه های کودک در این میان به صورت مداوم و ممتد در جریان اند و در آموزش رقص و شاد سازی ِ به اصطلاح مدرن عزمی بس راسخ دارند . باید توجه داشت که  متحجران بیسواد عزیز هم ساکت باشند . چون روان شناسی ِ غربی تمام و کمال این روش هارا تایید کرده و آن را بالا بردن فرهنگ و اخلاق فردی و  اجتماعی کودک بسیار موثر میداند . دین هم که  کیلویی چند !به ضمیمه اینکه در انتهای برنامه با یک نوای غمگین اللهم عجل لولیک الفرجی هم خوانده شود و لابد برنامه را برای این کوچولوهای شاد کوفت ! کند . (نعوذبالله )
و ما هم نشسته ایم به امید چشم ناظری که ببیند و به داد این رسانه ی اسلامی ! برسد .
قبل از اینکه  ناظر اصلی به حساب ِ این شاهکارهای بی حساب برسد .
-الم یعلم بان الله یری ...




[ سه شنبه 91/7/4 ] [ 7:42 عصر ] [ ر.علیدوست ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 22092

پیچک